Sablonszöveg nélkül, azaz a vásárlói értékelés ereje

Egy kis marketing

floral-wreath-with-thank-you-message_23-2147559723.jpg

 

Annak apropóján írom ezt a bejegyzést, hogy egyre több vásárlómtól kapok köszönő e-mailhez csatolt fényképeket termékeimről új otthonukban vagy új kisgazdájuk társaságában. Ez nagyon kedves gesztus tőlük. A Meskán pedig több mint 200 pozitív értékelést kaptam vásárlóktól azóta, mióta megnyitottam a boltom. Ennél sokkal többen voltak, de ennyien értékeltek írásban. A legtöbbjük nem a  "Minden rendben zajlott...", "Az adás-vétel megtörtént..." sablonszöveget írta, hanem sokatmondóbb, más vásárló felé bizalmat ébresztő mondatokat.


Amiért nagyszerű dolognak tartom az vevői értékeléseket, arra nemrégiben jöttem rá. Nem csábulok el könnyen a  mindenféle szép szavaknak, valahogy több kell az általános reklámszövegnél. Leírom röviden a sztorit: Kifogytam a mindenféle kencéimből és elhatároztam, hogy áttérek a természetes kozmetikumokra. Már régóta szemeztem a Magister Products termékeivel. Ami miatt úgy döntöttem, hogy innen, ezeket rendelem, a termékek összetételén és az árakon túl, azok a vásárlói értékelések voltak. Tudom, hogy jó marketingfogás a pozitív vásárlói értékelések kérése, közzététele, de aki profin és hitelesen akarja csinálni, nem gyárt kamu értékeléseket. Ahogy megbízom abban, hogy 100%-osan természetes összetevőkből áll az a krém, úgy hiszek is ezeknek a szavaknak.


Szóval összeállítottam magamnak egy csomagot (épp aznap érkezett a csomag Besenyszögről, amikor meglátogattak minket besenyszögi barátaink). Nagyon guszta, igényes a csomagolás, és hát nem csalódtam, isteni illatok, jól felszívódó, vizes alapú, és tényleg finom, puha tőle a bőröm.  A kedvencem a levendulás éjszakai hidratáló arckrém.

10000 forint fölött egyébként ingyenes a szállítás és érdemes figyelni az akciókat, kupon-napokat a további kedvezményekért.


img_2784.JPG

Visszatérve az értékelésekre, remélem azok a szavak is ilyen bizalomébresztőek termékeimről, amiket én kaptam. Nagyon szívmelengető olvasni:
"Uwe bagoly egy tünemény, türelmesen tűri a nyaggatást. szeretjük!"

"Nagyon meg vagyok elégedve a párnákkal, amiket Mintamókustól vásároltam. Több színből választhattam, a leveleimre gyors választ kaptam, Mintamókus nagyon profin és gyorsan megvarrta és átadta nekem a megrendelt terméket. Csillagos ötöst érdemel, köszönet neki még egyszer! :)"

"Abszolút meg voltam elégedve, gyors és megbízható, és nagyon köszönjük, egy jól sikerült évzáróhoz járultak hozzá a fejdíszek! :D"

"Egyszerűen imádom! kényelmes, praktikus és nem utolsó sorban öröm ránézni. :) az eladó végtelenül kedves, tehetséges, és szuper dolgai vannak!"

Ez mondjuk vicces: "A termék guszta, funkcióját ellátja." (egy szemkötő volt)

A legcukibb "köszönet-kép":

oviszsak.jpeg

 

Na jó, ennyit az öntömjénezésről, csak jó olvasni a hálás szavakat, ezek adnak értelmet a sok varrógép felett görnyedő órának.